Să râdem de Brazilia. Vezi cum a fost conceput logo-ul CM 2014

Să râdem de Brazilia. Vezi cum a fost conceput logo-ul CM 2014

După ce a stârnit controverse, logo-ul Cupei Mondiale din 2014, din Brazilia, este folosit ca “armă” chiar împotriva ţării gazdă.

Brazilia se pregăteşte de zor pentru Cupa Mondială din 2014 pe care o va găzdui, iar toţi brazilienii visează la cum vor sărbători chiar la ei acasă câştigarea unui nou titlu mondial, al şaselea din palmares.

Unii nu au rezistat însă tentaţiei de a le aminti sud-americanilor, care nici în 1950 nu au reuşit să câştige titlul mondial pe propriul teren, că la ultimele două ediţii ale Cupei Mondiale au plecat acasă încă din sferturi. Iar cum amintirile recente au un impact puternic, s-au folosit de înfrângerea în faţa Olandei, din sferturile CM 2010, pentru a parodia procesul de concepere a logo-ului CM 2014, din Brazilia, unul destul de controversat de altfel, mai ales din cauza folosirii imaginii unor mâini, în condiţiile în care fotbalul impune folosirea picioarelor, informează realitatea.net.

Vizualizări: 122

Comentează