Olesea Olteanu, cu fiica pe „Coasta de Aur” a Spaniei // FOTO

Interpreta şi fiica ei s-au odihnit în ţara lor de suflet

Interpreta de muzică populară, la îndemnul Dorinei, a decis ca şi în vara lui 2017, pentru al cincilea an consecutiv, să aleagă ca locaţie de vacanţă Spania, ţară pe care au îndrăgit-o şi unde au ajuns să se simtă ca acasă. S-au oprit la Barcelona, iar dimineţile mergeau la plajă pe „Coasta de Aur” a Spaniei. Olesea Olteanu şi-a dus fiica şi la „Port Aventura”, cel mai mare parc de distracţii din Regat. Călătoria lor a fost mai frumoasă decât s-au aşteptat şi presărată din plin cu emoţii de neuitat.

Pentru Olesea Olteanu şi fiica ei, Dorina, Spania rămâne a fi cea mai frumoasă ţară din lume. Puștoaica a fost cea care a decis că în 2017 îşi vor petrece vacanța în oraşul Barcelona, ea fiind cea care a stabilit lista cu obiectivele pe care vrea să le viziteze.

„De fapt, Barcelona era un vis al ei şi am decis să i-l îndeplinesc. Am stat acolo 10 zile, timp în care ne-am străduit să vedem cât mai multe locuri frumoase. Oraşul e plin de culoare şi ai ce vedea acolo. Un an întreg am adunat bani pentru această vacanţă, căci am vrut să ne răsfăţăm din plin. Barcelona e o metropolă scumpă, dar nu-i chiar ca Parisul”, ne-a declarat Olesea Olteanu.

Programul sejurului, alcătuit de Dorina

Central

Chiar dacă erau în vacanţă, în fiecare dimineaţă se trezeau la ora opt, căci voiau să le reuşească pe toate cele incluse în programul alcătuit de Dorina.
Zilele şi le începeau pe plajele încântătoare de pe Costa Dorada, numită şi „Coasta de Aur” a Spaniei, apoi mergeau la „Port Aventura”, cel mai mare parc de distracții din Spania.

„E un parc similar Disneyland-ului parizian, iar emoţiile pe care le-am trăit acolo sunt greu de redat. Ne-am întors acasă atât de bronzate, încât prima reacţie a mamei la vederea noastră a fost: ‘Vaaai, dar voi sunteţi chiar negre!’”, adaugă cântăreaţa.

Au avut liber la calorii

19648149_1035485639915946_953723597_o

Şi pentru că erau în vacanţă, şi-au zis să aibă liber la calorii şi să profite din plin de bunătăţile din bucătăria spaniolă.
„Nouă ne plac fructele de mare, iar mie – şi berea lor, pe care o beau doar când merg în Spania. Dacă acasă avem mare grijă la alimentaţie, în vacanţă am uitat de restricţii”, ne mai spune Olesea Olteanu.
Au mers în Spania pentru al cincilea an consecutiv, iar cântăreaţa susţine că acolo se simte deja ca acasă, ştie ce locuri să viziteze şi ce bucate să aleagă din meniurile restaurantelor.

„Dori’ a fost traducătoarea mea”

19648056_1035485633249280_985119107_o

Nu era zi ca interpretei să nu i se spună că seamănă cu o rusoaică, în timp ce fiica ei era luată drept spanioală.
„Dori’ vorbeşte foarte bine spaniola, ea a fost traducătoarea mea. Iar după ce s-a bronzat, ziceai că e chiar de-a lor! În schimb eu eram mereu întrebată dacă-s rusoaică, ceea ce nu-mi plăcea deloc. Până la urmă, vrei nu vrei, a trebuit să le vorbesc în rusă, căci mă asaltau cu întrebări”, ne-a mai spus interpreta de muzică populară.
În perioada acestei vacanțe, Olesea Olteanu a decis să uite de toţi şi de toate, de aceea nu a răspuns la telefon, nu s-a machiat, a purtat doar baticuri, a renunţat la hainele elegante şi la încălțămintea pe toc.
„Fata mea a zis că nu vrea să vadă nicio pensulă în bagaje, iar eu am fost ascultătoare şi mi-am luat doar câteva creme. Şi chiar m-am simţit frumoasă aşa cum eram: necoafată, îmbrăcată şi încălţată comod. Iar când oboseam de atâta mers pe jos, mă aşezam direct pe trotuar şi admiram priveliştile”, susţine cântăreaţa de folclor.

Ce au fost întrebate la aeroport

La plecare, bagajul lor comun cântărea doar cinci kilograme, însă atunci când s-au întors, valiza lor era destul de grea, căci era plină cu de toate.
„În Europa preţurile sunt mai mici decât la noi, aşa că de acasă ne-am luat doar costumele de baie şi şlapii de plajă, iar de cum am ajuns acolo, am mers la cumpărături ca să ne luăm tot de ce aveam nevoie. Când le-am spus că mergem în vacanţă, angajaţii aeroportului m-au întrebat unde ne sunt bagajele, căci valiza pe care o aveam le părea prea uşoară. În schimb la întoarcere valiza noastră a luat în greutate. Fata mea e pasionată de culinărie, aşa că şi-a procurat din Spania condimente, ierburi, uleiuri, sosuri, ustensile. Dorina poate să renunţe la o rochie doar pentru a-şi cumpăra ceva nou pentru bucătărie”, a mai povestit interpreta de muzică populară.

Revenită din vacanţă, Olesea Olteanu şi-a reluat activitatea scenică şi se pregăteşte pentru evenimentele pe care le are programate dincolo de Prut. Ea speră ca până la sfârşitul verii să prindă două zile libere pe care să le petreacă în Carpaţii României, undeva în zona Moldovei, căci vrea să viziteze frumoasele mănăstiri din partea locului.