Slăbeşte 3 kilograme cu dieta cu pepene!

Slăbeşte 3 kilograme cu dieta cu pepene!

Îţi poţi imagina o zi caniculară fără o felie răcoroasă de pepene verde în farfurie? Dulce şi parfumat, acest fruct apetisant poate hidrata de două ori mai mult ca apa. Click.ro îţi spune cum să scapi de 3 kg în 5 zile, ţinând o cură cu pepene verde.

Sărac din punct de vedere al aportului energetic, 100 g de pepene înseamnă doar 30 de calorii. Este ideal dacă vrei să-ţi potoleşti pofta de dulce. Savurosul fruct este cât se poate de potrivit în curele de slăbire, pentru că măreşte diureza şi astfel ajută la eliminarea toxinelor în exces, dar şi pentru că suplineşte pierderile de săruri minerale eliminate prin transpiraţie. Licopenul din pulpa acestui fruct te protejează de acţiunea nocivă a rezelor ultraviolete.

Ziua 1

– Mic dejun: 1 bol de cereale integrale cu lapte degresat.

– Gustare: 2 felii mici de lubeniţă (pepene verde).

– Prânz: 150 g carne de pui fiartă, salată de varză şi 2 căni cu suc de pepene.

– Gustare: 2 biscuiţi dietetici şi un ceai de pepene verde şi busuioc. Mod de preparare: toarnă apă fiartă într-un ceainic, adaugă câteva pliculeţe de ceai în funcţie de preferinţe, cubuleţe de pepene, busuioc şi gheaţă după gust.

– Cină: salată de brânză degresată cu ceapă roşie, pepene verde, ulei de măsline, zeamă de lămâie, frunze de pătrunjel, sare şi piper după gust.

Ziua 2

– Mic dejun: 1 ceaşcă ceai neîndulcit şi 2 felii de pâine integrală cu şuncă.

– Gustare: 1 coctail mare cu pepene roşu. Mod de preparare: taie pepenele cuburi, pune-l în blender, adaugă frunze de mentă şi amestecă bine. După ce ai terminat, adaugă apă, în funcţie de cât de consistent vrei să fie, şi lasă-l la rece jumătate de oră.

– Prânz: 300 grame de supă de roşii şi o felie de harbuz (pepene verde).

– Gustare: salată de pepene verde cu banană şi kiwi.

– Cină: grătar de pepene verde picant. Mod de preparare: Taie felii de pepene subţiri şi stropeşte-le cu un amestec de miere, suc de lămâie, condimente picante, usturoi pisat (opţional) şi sare. Pune-le pe grătar, lasă-le cam 2 minute pe fiecare parte şi apoi presară câteva frunze de coriandru.

Ziua 3

– Mic dejun: 1 pahar mare cu suc de pepene roşu şi 2 felii de pâine integrală cu unt.

– Gustare: salată de lubeniţă cu afine şi nuci.

– Prânz: 150 g paste integrale cu sos de ton şi un pahar cu bucăţi de pepene verde amestecate cu miere sau cu un alt fruct: piersică, măr sau caisă.

– Gustare: un iaurt dietetic.

– Cină: 150 g cartofi fierţi cu puţină brânză şi pătrunjel.

Ziua 4

– Mic dejun: 1 ou fiert, 100 g măsline şi o felie de pâine prăjită.

– Gustare: pepene verde la discreţie.

– Prânz: 150 g peşte la grătar, 100 g salată la alegere.

– Gustare: 30 g migdale crude.

– Cină: 100 g de orez fiert şi 100 g de carne de vită.

Înlocuieşte apa cu suc proaspăt de pepene verde.

Ziua 5

– Mic dejun: 100 grame pate vegetal, 1 felie de pâine integrală, 200 g salată de roşii cu castraveţi.

– Gustare: o îngheţată dietetică mică, amestecată cu felii de pepene verde.

– Prânz: 300 g supă cremă de dovlecei cu pepene verde, cartofi şi roşii.

– Gustare: salată de pepene şi măr.

– Cină: grătar de pepene verde picant.

De asemenea, înlocuieşte apa cu suc proaspăt de pepene verde.