Iată ce spune Natalia Barbu despre piţipoancele din România. S-a luat şi de tabloide!

Iată ce spune Natalia Barbu despre piţipoancele din România. S-a luat şi de tabloide!

Interpreta a vorbit într-un interviu pentru „Evenimentul Zilei” din R.M. despre fenomenul „piţi”, declarând că din cauza acestora artiştii valoroşi au de suferit.

Artista lasă să se înţeleagă că o mare parte din vină o poartă şi tabloidele, referindu-se în special la „Cancan”. Iată declaraţia sa: „Sunt indignată, pentru că în România sunt o mulţime de artişti valoroşi care au de suferit din cauza acestor femei care apar zilnic la televizor în postură de vedete. Şi ele nu prezintă niciun interes din punctul de vedere al valorilor, nu sunt nici actriţe, nici pictoriţe talentate, nici scriitoare sau cântăreţe, nu sunt nici măcar un exemplu de reuşită într-un domeniu anume al vieţii publice sau sociale. Este o tendinţă periculoasă ceea ce se întâmplă acum şi, din păcate, astfel de „pupeze” sunt intens promovate, şi noua generaţie se orientează spre modelul lor de reuşită în viaţă. Sunt nişte fete care se agaţă de unele situaţii sau nişte oameni, provoacă singure scandaluri şi ajung peste noapte vedete. Din păcate, majoritatea emisiunilor tv din România merg pe mâna acestor femei, gen Bianca Drăguşeanu sau Adriana Bahmuţeanu şi altele de teapa lor. Chiar dacă aceste emisiuni au prezentatori excelenţi, inteligenţi, spirituali, care ar putea realiza altfel de emisiuni şi cu totul altă lume invitată în platou, ei sunt obligaţi să facă ceea ce se vinde în România la ora actuală. Deşi lumea se revoltă, oriunde ai intra: în taxi, în magazin sau în restaurant, peste tot vei vedea lumea citind tabloide gen „Cancan”, care vând astfel de istorii. Şi asta denotă că lumea citeşte, ascultă, priveşte porcăriile acestea. Iar artiştii mari, care într-adevăr prezintă valoare, sunt puşi în situaţia să concureze cu nonvalorile. Din păcate, în toată lumea acum, în presă face regulă senzaţionalul, iar după senzaţional se ascunde scandalul, provocările, intrigile – cu orice preţ, dar să fii în centrul atenţiei”, a declarat artista care în curând se va mărita cu un om de afaceri din România, identitatea căruia este, deocamdată, necunoscută. Ea a lăsat să se înţeleagă doar că logodnicul său este mai mare cu 20 de ani.

M.M.