Emisiunea Stelei Popa, desemnată cu premiul FIJET România – FOTO

Emisiunea Stelei Popa, desemnată cu premiul FIJET România – FOTO

Aseară, la Hotelul Radisson din Bucureşti, a avut loc gala de decernare a premiilor Federaţiei Internaţionale a Jurnaliştilor de Turism din Romînia (FIJET) pentru anul 2009. La categoria „presă”, „secţiunea radio”, se numără printre câştigători şi emisiunea „Mai aproape de Europa”, realizată de la Bucureşti pentru postul de Radio Vocea Basarabiei, de către Stela Popa. „Am dedicat premiul colegilor mei de la Vocea Basarabiei şi publicului acestei emisiuni”, a declarat câştigătoarea.


Astfel, este pentru prima dată când o emisiune radio din Basarabia câştigă respectivul premiu.
Ministrul Turismului şi Dezvoltării Regionale, Elena Urdea, a inaugurat manifestarea, iar Tijani Haddad, preşedintele FIJET Internaţional, a transmis un mesaj publicului din Republica Moldova, prin intermediul emisiunii „Mai aproape de Europa”. „Trebuie să promovaţi turismul în ţara voastră şi cred că aveţi o moştenire culturală consistentă, ceea ce e foarte important. De asemenea, pentru jurnaliştii din Republica Moldova, aş spune că ei au o mare responsabilitate, pentru că ei trebuie să ştie cum să oferteze R.Moldova în exterior”, a declarat preşedintele FIJET Internaţional.

Nadejda Chironda

3 Comentarii

  • sonia
    27 martie 2010 | Permalink |

    Premiu pentru….turism ???
    N-am vazut o promovare a vreunui turism in nici unul din emisiunile radio ale Stelei Popa….ma rog. Cei care au activitate in acest profil nu au fost premiati, pentru ca unii trebuie promovati cu orice pret de „gasca” de interese. Dar unii, obsedati de laude, nu sesizeaza ridicolul situatiei.
    Sa nu uit sa mentionez, pentru Stela cand trece pe aici, sa o scutesc de raspuns: Am facut comentariul „din rautate si invidie” ! :)

  • anonim
    27 martie 2010 | Permalink |

    Prin luna mai 2009 jurnalisti de la o asociatie obscura FIJET au vizitat Romania in compania lui Elena Udrea.
    Site-ul http://www.fijet.net/ este plin de reclame pentru Romania cu sigla ministerului turismului si motto: Romania Sense and Simplicity nu de „The End of Choice” cum i-a zis Udrea. Sponsorizate din plin pe banii contribuabilor din Romania se obtin usor premii de 2 lei, pentru cei ce platesc inscrierea – costa 50 usd sa fii membru FIJET. 100 euro participarea la ceremonii…
    Premiul poate sa fie ceva in genul „personalitatea anului” dat de o organizatie din cambridge , anglia, ca sa faca rost de bani (un titlu costa in jur de 400 de dolari). Iar mambrii Fijet se voteaza intre ei. Foarte merituos, bravo bravo Stela ca ai avut bani sa cumperi statuete…

  • Sergiu
    27 martie 2010 | Permalink |

    Fijet Romania a acordat niste premii – aceasta organizatie e formata din jurnalisti si scriitori de mana a treia, autori de „literatura” turistica din cateva tari europene si mediu orient(cu vreo doua,trei participari si de pe continentul Americilor- daca nu ma insel) – cam 30 – nu este recunoscuta ca autoritate in materie de turism, si este destinata celor care vor sa scrie pe teme de turism. Taxa de inscriere a unui jurnalist , ca si taxa anuala de participare ca membru e de 25 USD daca e membrul unei asociatii nationale a jurnalistilor si 30 USD daca e independent. Pentru a fi admis in aceasta organizatie e de ajuns sa prezinti cateva clipuri realizate si alte cateva chestii marunte si gata, esti calare. Daca mai donezi si niste bani si inviti inviti pe banii tai niste personaje influente din organizatie, trofeul „Oscar” e ca si al tau . Asa cacialma, mai rar!

Comentează